نامشخص [قالب و ابزار] [سفارشی] [دفترچه] جمعه, ۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۱ ق.ظ ۴ نظر

یه بروزرسانی خیلی یهویی برای قالب و ابزار منتشر کردم و پیشنهاد می کنم که کد های جدید قالب ها رو دریافت کنین!

دفترچه

  • رفع ایراد ظاهری جعبه مشخصات وبلاگ در صورت فعال بودن «نمایش کادر جستجو در مکان پیش فرض»
  • بهبود ظاهر کادر جستجو در صورت فعال بودن «نمایش کادر جستجو در مکان پیش فرض»
  • بهبود ظاهر پیش فرض ورودی های متن فرم ارسال نظر
  • اصلاح عرض تگ صدا <audio>
  • رفع ایراد نمایش خطوط لیست های تو در تو (بخش دسته بندی مطالب)

سفارشی!

  • قابلیت تغییر رنگ پس زمینه المان های انتخاب شده قالب «دفترچه»
نه بعد از آپدیت جدید سفارشی اندازه موزیک پلیر رو عوض کردید و من از قالب جدید استفاده کردم و خیلی کوچیک شد برای همین دوباره از قالب قدیمی قبل از اپدیتتون استفاده کردم
چون اندازه موزیک پلیر رو خودم دستی درست کرده بودم در اون اندازه و وقتی که از اپدیت جدید استفاده کردم دیگه دیده نمیشد به علت کوچیک بودن
چیزی که سعی بود تا توی بروزرسانی رفع بشه مشکل ثابت بودن عرض موزیک پلیر و خارج بودنش از کادر توی نسخه موبایل بود؛ و من موقع امتحان کردن تغییرات جدید متوجه مشکلی مثل «بیش از حد کوچیک بودن» نشده بودم...
ولی خب مشکل رو پیدا کردم؛ تا چند دقیقه دیگه بروزرسانی براش منتشر میشه! :)

بازم ممنون بابت اطلاع رسانی! 😄✨
یه مشکل دیگه هم بود توی قالب جدید که من مجبور شدم قالب قبلیمو بزارم کادر موزیک منو اندازه یه نقطه کوچیک کرد در صورتی که خودم موزیکمو اندازشو اونجوری انتخاب کرده بودم و گذاشته بودم
وبلاگ من قابلیت جاوااسکریپت نداره چون هربار خریدم باگ خورد و بیان پولمو برگشت زد ):
اگه بیشتر توضیح بدید یا تصویر ای از اتفاقی که میفته ارسال کنید ممنون میشم؛ در حال حاضر متوجه نمیشم دقیقا مشکل چیه...
چون وبلاگ تون رو که می بینم موزیک پلیر ای نمی بینم که کوچیک یا بد اندازه باشه...
موفق باشی:)
ممنون؛ همچنین! 😄✨
سلام خسته نباشید میخواستم چندتا باگ قالب سفارشی رو بهتون بگم درصورت امکان درستش کنید
اول اینکه رنگ تایتل منو های سمت چپ ثابت نارنجی میمونه و نمیشه تغییرش داد
و توی آپدیت جدید من نتونستم کد css رو کپی کنم گزینه کپی کردنش باگ بود انگار و کپی نمیکرد.
ممنون برای زحماتتون ^-^
سلام؛ ممنون بابت اطلاع رسانی! :)

در مورد مشکل توی کپی کردن کد CSS باید بگم قبل از انتشار بروزرسانی و حتی همین الان امتحان کردم این گزینه رو مشکلی به نظرم نمیاد...
احتمالی که هست اینه که شاید این بین توی دریافت اطلاعات قالب ها یا کد مربوط به «سفارشی!» مشکلی پیش اومده که با Reload صفحه امیدوارم حل بشه براتون! :)

در مورد پس زمینه سربرگ جعبه های نوار کناری هم (امیدوارم درست متوجه شده باشم) بزودی یه بروزرسانی انجام میدم برای اضافه شدن قابلیت تغییر رنگ اش! 😄✨
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی