نامشخص [قالب و ابزار] [سفارشی] يكشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۶:۰۲ ب.ظ ۰ نظر
خب، خب، خب! ۲۰۰ روز از ماجرا های ما هم گذشت و به نظرم دیگه لازم اومد که توی ۲۰۰ روزگی وبلاگ و به عنوان اولین مطلب بعد از سال جدید، یه چیزی بنویسم :)

منتهی حرف زیادی نیست جز اینکه یکی دو روز پیش در پی تاکید های مکرر دوست عزیزمون مکسی و یه سری مسائلی که از سرویس قبلی داشت به چشم میومد، بستر میزبانی «سفارشی» رو تغییر دادم تا مشکل «عدم دسترسی به دلیل فیلترینگ/تحریم» هم رفع بشه و کاربرایی که خبری ندارن از مشکل میزبانی قبلی، تصور نکنن که برنامه غیر قابل استفاده است!

پس (هرچند که من مطلع نیستم از استفاده ای!) اگه در گذشته از «سفارشی» استفاده کرده بودین، خوشحال میشم کد های جدید از برنامه بگیرین چون لینک های مربوط به پروژه توی فوتر قالب ها بروز شده و کاربرا می تونن از آدرس جدید استفاده کنن.

بروزرسانی های سفارشی از مطلب قبلی:
  • رفع مشکلات جزئی
  • اسکرول خودکار به کد ایجاد شده
  • تغییر بستر میزبانی

به نظرم تا همینجا برای این مطلب کفایت می کنه! برنامه های زیادی برای آینده دارم؛ امیدوارم فرصت بشه و درباره شون صحبت کنیم؛ فرصت بشه و اتفاقای خوب بیفته و فرصت بشه و همه چی درست پیش بره :)

بنده پیخوش، در حال شنیدن موزیک Lucy Blue - Taxi Driver (که روی یکی از ضبط های مربوط به اوایل سفارشی بود و نمی دونستم کجا پیداش کردم!)، به شما تا مطلب بعدی یا هر رد پای دیگه ای که از من قراره بجا بمونه، بدرود می گویم!
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی