نامشخص [قالب و ابزار] [سفارشی] سه شنبه, ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۴ ب.ظ ۱ نظر

آقا وقت شد و تونستم با تمام درگیری های ذهنی ای که پیش اومده و هست، بخش جاوا اسکریپت رو کامل کنم و بالاخره شاهد حذف شدن اون متن «نه اینجا تکمیله نه روستات، پس برو به سمت دوستات» باشیم! 😂

در واقع با این بروزرسانی، تمام امکانات اولیه و وعده داده شده این ابزار پیاده سازی شد و حالا نوبت، نوبت سر زدن به قالب های دوستان طراح دیگه مون و امکان سفارشی سازی بخش های بیشتره! بریم ببینیم که چه می کنیم!

و این بین هم شاید گفتنش خوب باشه که من شخصا ذهنم سمت اینکه برای قدم بعدی، سراغ اضافه کردن پشتیبانی از یه قالب دیگه برم؛ چون حقیقتا اونقدر هنوز از نتیجه قالب های پیخوش راضی نیستم و از اونجایی که وقت و تمرکز کمتری برای کار روی پروژه های خودم دارم، ترجیحم روی این موضوعه، تا دوستان بتونن استفاده بهتر و بیشتری از سفارشی ببرن.

بروزرسانی های سفارشی از مطلب قبلی:

  • پیش نمایش فونت انتخابی
  • پیش نمایش قالب انتخابی
  • آیکون بارگذاری برای بخش انتخاب قالب
  • جاوا اسکریپت حالت رنگی
  • لینک های شبکه های اجتماعی پیخوش
  • جاوا اسکریپت زمان مطالعه
  • تغییر فاو آیکون
  • رفع مشکلات متفرقه

خلاصه این بود از بروزرسانی ای که داشتیم؛ امیدوارم فرصت شه تا یه دستی هم به کد های نوشته شده بکشم، چون احساس می کنم خیلی شلوغ شده همه چی (بیشتر از نظر استفاده از روش های غیر هوشمندانه تا شلوغی به معنای خوانا نبودن)، ولی به هر حال همیشه یه نقطه شروعی وجود داره و اینا هم پروژه های اول من هستن؛ پس میریم جلو ببینیم چی می شه! :)

فعلا سعی کنین خوب و خلاق و مفید باقی بمونین تا بعدا بیام یه سر بهتون بزنم :) تا مطلب بعدی، بدرود!

به به آقا خسته نباشی دمت هم شدیدا گرم🔥🔥🔥🔥 واقعا تو عرصه بلاگ فارسی کار مهمی انجام دادی و خیلی خوبه که همچین ابزار راحت و سریعی هست که علاوه بر انتخاب قالب دلخواهمون بتونیم از قابلیت های خفن دیگشم استفاده کنیم و برای خودمون سفارشی کنیمش. و خب به خودتم گفتم اگه من به جای بیان بودم یا ابزارو ازت میخریدم یا یه قراردادی باهات میبستم. امیدوارم یه حرکتی بزنن دوستان. و در کل آقا، دیگه هم اینجا تکمیله هم روستات پس سلاممو برسون به دوستات😂👋
قربان شما خدافظ! 😂😂😂✋💖💖💖
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی