نامشخص [روزنوشت/شرح حال] يكشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۴۵ ق.ظ ۶ نظر

۹۴۰ روز از شروع نوشتن من اینجا میگذره و طبق عادت همیشه برگشتم تا متنی بنویسم و اینجا به اشتراک بذارم! D:

این دفعه، جرئتی کردم و میخوام از حرف هایی که به این مکان نمیرسن بگم و اینکه چه سرنوشتی براشون رقم میخوره...

من می نویسم

من از چند سال پیش شروع کردم به نوشتن شعر روی ضرب آهنگ های رپ؛ چون از بچگی با فضای رپ بزرگ شدم و کارم نوشتن و فکر کردن به متن قطعه هایی که می شنیدم بود.

ولی هیچ وقت تصمیمی برای عمومی کردن این پر حرفی های محض دل نداشتم و تلاشم اکثر اوقات برای بهتر شدن و به چالش کشیدن خودم توی نوشتن بود و خیلی وقت ها روحیه دادن های رفیق شفیق به عنوان تنها شنونده این قطعه های گم، برای ادامه دادن و دوباره قلم به دست شدن کفایت می کردن.

ولی حس میکنم زمان خوبیه برای اینکه چیزی از خودم به یادگار بذارم...

به خودم اومدم و دیدم حرف هایی که توی این شعر ها به زبون میارم، مهم ترین چیز هایی ان که میخوام هر آدمی از من بشنوه و با اونها تصویر ذهنیش رو از من کامل کنه...

نتیجتا، رها کردن این متن ها چیزی نبودن که می خواستم و تصمیم به انتشار چندتا از کار های اخیر گرفتم تا کمی به خودم و این قلم اعتماد کرده باشم تا وقتی فرصتش رو دارم...

و حالا می ماند

هیچ ایده ای ندارم که چقدر همچین فرم محتوا ای به نظر آدم هایی که دست نوشته های من رو اینجا میخونن قابل توجه میاد ولی برای موندگار شدن اینکه همچین انتخابی کردم، خواستم که اینجا هم، به عنوان جایی که جان تازه ای برای این قلم شد، از نگاشته های این قلم بگم.

کار ها استودیویی نیستن و ماحصل یه ذوق شخصی و غیر حرفه ای در تلاش برای انتقال ایده و احساسات پشت متن ها هستن.

و اینکه... الان چیز دیگه ای برای اضافه کردن به این مطلب به ذهنم نمیاد...

در واقع حتی نمیدونم چجوری تا به اینجا نوشته شد؛ روز ها بود که میخواستم این کار رو انجام بدم و حس دور بودن عجیبی بهم دست می داد...

که این یعنی همیشه باید اولین کلام رو به یاد داشت...

 

خلاصه، این هم سه تا کار اخیر روی SoundCloud به ترتیب نوشتن و انتشار شون :) متن کار ها رو هم می تونید ببینید.

 

 و آو، ممنون که بیستمین مطلب این وبلاگ رو خوندید! D:

اولین رپ فارسی ای بود که واقعا ازش لذت بردم هم بیتش هم معنیش D:
Cheers :D
لطف دارید! D: ✨
چرا هیچی برای من نیست:(( ؟ باید با فیلتر شکن بیام یاچی؟

+ جدی مشتاق شدم ببینمشونTT اصلا بهت نمیخورد رپ بنویسی ربات جان. داری با توانایی های گنگ پنهانت شبیه شخصیت داستانای هوش سیاهای میشی. یوهاها
آره متاسفانه فیلتره!

 هی هی هی! (~ ̄▽ ̄)~
چه باحال بود! مخصوصا برف رو خیلی دوست داشتم. من خیلی از رپ سر در نمیارم ولی به نظرم برای کار اول خیلی خوب شدن و حتما اینجا رو چک میکنم که اگر چیز جدیدی بود گوش کنم.
یه سوال این ریتم‌های پشتشون ریتم آهنگ‌های دیگه بوده یا ریتم رو هم خودت تنظیم کردی؟
خوشحالم خوشتون اومده! D:
ریتم ها در واقع کار هنرمند های دیگه ان و من صرفا با کند و کاو پیداشون میکنم و بهره میبرم! کار هایی که الان منتشر شدن روی بیت های JustDan هستن که به شدت توی بحث فضا و حس خوبه و روی پلتفرم BeatStars در دسترس ان برای همه.
سلام پیخوش جان! چه قدر با آهنگ برف حال کردم! بیتشو دوست داشتم، لیریکشو دوست داشتم، صداتو دوست داشتم، فلوتو دوست داشتم...
از آهنگ بگذریم قلمتو دوست داشتم...
قالب وبلاگت و ترکیب رنگش رو دوست داشتم...
خلاصه عالی هستی پسر ^_^ چه قدر خوشحالم پیدات کردم >ـ>
آخی، مرسی بابت لطفی که دارین! 😊✨
عمیقا خوشحالم کارا نظرتون رو جلب کرده؛ ممنون بابت حس خوب!
به من میگه نات ریسپاندینگ نتونستم ببینم چیه ):
اِ، سلام! حس می کردم شما هم مثل یه سری از دوستان از بیان رفتید! آقا بنویسید بچه ها استفاده ببرن، حیفه! D:

این حس میکنم مشکل فیلترینگ باشه، این روزا از هزار جور مانع باید رد شد یه سایت باز کرد... 
به به آقا، از اینکه کاراتو پابلیک میبینم خیلی خوشحالم، قسمت شه رکورد استودیویی🔥🔥🔥
با تشکر از رفیق شفیق! D:
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی